Az óráim főként intenzív, változó pulzusszámot megkövetelő gyakorlatok sorozatából tevődnek össze. Az intenzív edzések során a szénhidrátok felhasználása kerül előtérbe a zsírokkal szemben, ami nélkülözhetetlen a fogyás szempontjából, ugyanis nemcsak a sporttevékenység alatt, hanem azt követő 8-10 órában is emelkedett lesz a kalóriaégetés, az anyagcsere. Beindul az úgynevezett utólagos zsírégetési effektus. Az óra első része egy teljes testet átmozgató, illetve pulzusszámot növelő bemelegítés. Ezt követi az edzés fő része, maga az intervall edzésmódszer.
Mert mi is az az intervall edzés?
Intervall megnevezés az intervallum szóból származik, melynek szakasz a jelentése. Ez az edzéstípus ezen az elven alapul, vagyis tervszerűen változó szakaszokra bontja az edzést, terhelési és pihenőidőkre, ahol a pihenés mindig aktív pihenést jelent. Ez azt takarja, hogy a mozgást nem hagyjuk abba teljesen erre az időintervallumra, csak kisebb intenzitással folytatjuk tovább a következő terhelésig. Például futásnál lassabb tempóban futjuk, de inkább kocogjuk végig a pihenőszakaszt, majd terhelésnél újra gyorsítunk. 
 
Személy szerint azért preferálom az edzés ezen fajtáját, mert nemcsak az erő, hanem az állóképesség, összességében pedig a légzési- és keringési rendszer fejlesztésére is alkalmas. Az óra utolsó részében a megdolgoztatott izomcsoportok fejlesztő jellegű nyújtása zajlik. Várlak Titeket sok szeretettel az óráimon!
 
Hétfő // 18.00 // Cardio Intervall
Csütörtök // 19.00 // Cardio Intervall